دوستت دارم...

I ♥ You Yeganeh عاشقانه

دوستت دارم .عاشقانه

دوستت دارم...

دوستت دارم...که برایت مینویسم...

خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم... خیلی



نظرات شما عزیزان:

آقایی و خانومی سفیدپوش
ساعت12:06---22 بهمن 1393
سلااااااااام وب خیلی قشنگی دارید...به ماهم سر بزنید ممنون

سینا بلیده
ساعت18:26---26 مهر 1393
جنـس مخالـف بــرای رفـع هـوسـهای زود گـذر نیـست
بــرای لـذت بــردن از بـا هـم بــودنـه
بـه سلامتـیه اونـایی کـه عشـق رو بـا هـوس اشتـباه نمیـگیـرن!!!


azim
ساعت14:27---26 مهر 1393
سلام
وبلاگ بسیار قشنگی داری خیلی استفاده کردم. منم یه سایت باحال دارم خوشحال میشم بیای بهش یه سر بزنی و عضو بشی. اینم آدرسشه:
www.harftoharf.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 26 مهر 1389برچسب:, ] [ 12:0 ] [ ♥ اونیکه باید بدونه میدونه ♥ ] [ ]